Fitstep

Fitstep
Fitstep

Fitstep

Pondelok 18:40


Trénerka Silvia

Step aerobik predstavuje cvičenie pre každého, pretože step je možné prispôsobiť každej úrovni zdatnosti a tempo a intenzitu upraviť podľa vlastných požiadaviek. Jednou z hlavných výhod step aerobiku je jeho podobné, ak nie rovnaké, pôsobenie ako beh, s tým rozdielom, že pri takejto forme aeróbnej aktivity nedochádza k silným nárazom a preťažovaniu oporného aparátu.

Dochádza k spevneniu a posilneniu svalstva dolných končatín, zvlášť v oblasti panvy a dolných končatín, teda partií, ktoré sú u žien najrizikovejším miestom, čo sa týka vzniku obezity. Pre širokú verejnosť je príťažlivý hlavne tým, že spaľuje tuk v celom tele pri súčasnom pôsobení na spevnenie svalstva stehien, bokov a sedacieho svalstva. Ak chcete spáliť viac tuku alebo zvýšiť intenzitu cvičenia, jednoducho zvýšte schodík alebo pridajte pohyb paží nad hlavou.

Mnohí tvrdia, že step aerobik je zameraný jednostranne iba na dolné končatiny. Komplexnosť step aerobiku dosahujeme vyváženým zapájaním svalových skupín hornej polovice prípadne aj doplnkovou záťažou (malé činky).